WHILE @ THE GYM

Hej älsklingar!❤️
Fasen vilken dålig måndag? Alltså det ösregnade när jag vaknade och dessutom kände jag mig fortfarande verkligen inte återställd efter LÖRDAGENS (!!) festligheter. Haha brutalt. Och som grädde på moset hade jag såklart matteprov idag med! MEN från och med nu är vi positiva för att; matten gick bra och jag har endast EN jädrans uppsats som ska in innan midnatt ikväll och sedan är jag (typ) fri som en fågel innan jullovet. 
 
Angående mina screen shots - 3 grymma beats att ha dunkande i mina urbanears på löpbandet på gymmet. Kan vi för en stund bara uppskatta Avicii, David Guetta och Calvin Harris för att degång på gång levererar grymma fest/träningslåtar? Rätt låt i öronen kan vara avgörande för ifall man klarar 8:an eller 10k på löpbandet. Ni som tränar vet vad jag snackar om!😃 Och inte för att tala om hur rätt Avicii-dänga, bästa vännerna och några glas vin makes a pretty darn good party mood.
 
/Kyss Tilly
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0