Birthday boy

Godmorgon solstålar! 
Snackat så mycket engelska (med mig själv) för att öva på min presentation så att idag kände jag för svenska, hehe... Kul med lite omväxling every once in a while. 
 
Gårdagen blev minst sagt inte som vi planerat men vi hade det iallafall jättemys hos Carro med vin, prat och snack! Hade verkligen en jättekul kväll även om det inte gick precis enligt planerna, men who cares? Vi hade stört kul. Jävligt oklart att jag (!!!!) inte tog några bilder heller - vad tänkte jag på? Sorry för det.
 
Idag har vi ett födelsedagsbarn i familjen - pappsen blir hela 53 år! GRATTIS! Så ikväll blir det middag för honom med god mat och presenter. Sedan åker jag till Klarisen så ska vi och Linn ha filmkväll - så himla mys! Jättepepp på det verkligen!
 
Ska vänta på att min lilla docka vaknar och dra med henne ut på en promenad hade jag tänkt, eftersom det bara är jag och Vilmisen hemma atm.
 
PUSS PÅ ER BABES,
 
 
MATILDA
 
Min minst sagt snygga pappa på hans bröllopsdag ca 20 år sedan. GRATTIS IGEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0