Watcha know about my hoodie

Today's look.
 
Godmorgon kompisar! Det är torsdag och snart helg - hur skönt? Ser även en himmel som börjar bli lite blå och en sol som börjar kika fram. Så himla underbart - vill verkligen ha vår på riktigt nu. Hade mitt prov i Theory of Knowledge imorse och det kändes rätt bra faktiskt. Kvar idag har jag en lektion, en föreläsning och sedan mitt matteprov. Önska mig lycka till... Ska även försöka komma ut och träna i eftermiddag, så hoppas solen fortfarande är framme då. 
 
Keep shining folks,
 
matilda


Kommentarer
Beundrare

Du är så otroligt vacker!

Svar: Nämen åh tack så mycket!
Matilda Warvne

2014-02-27 @ 16:04:31
Anonym

Så jäävla snygg!!

Svar: Taaack!
Matilda Warvne

2014-02-27 @ 16:15:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0