Gladis

So basically I was pretty nervous for my first tutoring section at Chalmers today, mostly bc I haven't been to the HUGE university before so I had no clue of where to go and if you know me you would know that maps and I don't tend to come along.
 
However I somehow found the building and a super cute guy passes by and I ask him where to find the class room and he goes "Oh I'm one of the tutors - come along". 
 
It was AWESOME! Honestly go there if you ever need help with math bc they will provide all the kind of support in maths and natural sciences you will need. I'm super glad I went there and also I don't mind the cute tutors... ;)
 
Xx,
 
TILLAYYYY
 
 
Forgot to tell you I had a hair cut last week - even though I hate my hair I enjoy it more now than before.


Kommentarer
Anonym

pratar du fortfarande med dina bästa vänner och kompisar i USA? typ så att ni skypar regelbundet eller har ni liksom tappat kontakten?

Tror du att dom skulle vara intresserade av att komma till sverige i framtiden eller blir det hellre du som åker tillbaka dit för att hälsa på ? :)

Svar: Eftersom det är 9h tidsskillnad är det lätt svårt att få till Skypes då de är väldigt upptagna där, liksom jag här i Sverige. Men iMessage (thank God) ger us great opportunities till att messa gratis till varandra vilket vi gör ofta. Vi håller även kontakt via all social media;Twitter, Facebook, Instagram och bloggar. Angående framtiden är det mycket svårt att veta, men många av mina kompisar är suuuuupernyfikna på Sverige så jag hade mer än gärna haft över dem i sommar men självklart hade det varit smidigare för mig att hälsa på dem då jag ÄLSKAR California, kan hälsa på min värdfamilj, skola och alla vänner istället för bara några.

Min kompis Simone ska resa och plugga i England nästa år, Weston ska till Tyskland och Olivia är halv-italiensk så vi har alla pratat om att träffas här i Europa då vilket skulle vara superkul med tanke på att de inte varit här mycket innan... Men jag SKA tillbaka till USA at some point - I know it!
Kram
Matilda Warvne

2014-01-23 @ 17:08:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0