Ingen god morgon

Jahopp idag blev det svenska... Kände bara för det. Som titeln lyder - ingen bra morgon alls idag. Haft jätteont i magen hela natten så har knappt sovit något och kände mig så extremt ynklig och trött imorse att jag bestämde mig för att stanna hemma. Kände att det hade blivit hemskt att springa runt på Hvitfeldtska idag mellan alla lektioner med denna huvudvärken och brist av sömn. Har försökt att få tag i lärare och kompisar för att kunna göra så mycket som möjligt hemifrån. Usch på denna dagen. 

Förhoppningsvis får jag sova bra inatt och vara pigg och glad imorgon igen. Har som tur är bara två lektioner och Amnesty-möte... Ska klä på mig rejält med kläder och ta en lugn promenad i snön och hoppas på att lite syre ska hjälpa. Fredag kom snabbare,

MATILDA





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0