Q/A

Q: Vad använder du för smink?? Och har du olika till vardags och fest då? Du är jättesnygg och tack för er grym blogg!!!

A: Hej! Till vardags använder jag oftast brunpuder från IsaDora, rouge och ögonbrynspenna. Inte alltid mascara, men har jag det så är det definitivt Maybelline's Colossal Cat Eyes Mascara då jag äääälskar den böjda och tunna borsten. För övrigt är jag inte superintresserad/duktig på smink men när jag går ut gillar jag att lägga till lösögonfransar och svart ögonskugga! Tack så jättemycket, det värmer! 

 


Q: Undrar lite om ditt utbytesår :) jag ska åka i sommar och undrar hur det är den första tiden. Hur var det att flytta in hos en familj och att börja skolan där? :) Din blogg är jättebra! :)

A: Att flytta in var helt ärligt väldigt konstigt - bara komma till ett hus och en familj och plötsligt ska du bo där. Men jag älskar att uppleva nya saker och att få träffa nya människor så jag tyckte det var superkul. Att gå till skolan var SÅ nervöst första dagen för att man inte vill sitta där helt ensam men var framåt och våga prata - ofta är amerikaner väldigt utåtriktade och kommer most likely vara väldigt intresserade av dig och din bakgrund! Det kommer att gå bra - se det hela som ett äventyr! Lycka till och tack så mycket!!


Q: Kan du inte skriva lite om vad du skulle vilja göra efter gymnasiet??? Sluta aldrig blogga<3 

A: Helst av allt skulle jag vilja flytta tillbaka till Californien och gå college där jag helst skulle vilja läsa juridik - det är min absoluta dröm. Kram!


Q: Har du kille?/vill ha??? <3

A: Jag har ingen boy för tillfället, nej. Och nej jag har inget behov av att ha någon heller. Skulle jag däremot träffa en kille jag tycker om skulle jag inte ha något emot att vara i ett förhållande, hade varit mysigt.

Q: Skulle man kunna klara av den engelska linjen du går på om man är helt svensk (och aldrig bott utomlands som du har gjort? Skulle det funka om man är helt okej bra på engelska? Tack för en asbra blogg!!<3

A: Funka skulle det definitivt but I aint gonna lie - det kommer bli riktigt tuff. Är du en målinriktad tjej/kille som har tillräckligt med energi och tid att lägga ned på skolan så kommer du att klara det galant. Men räkna med en tuff start då engelskan måste falla på plats, när den gör det kommer det att gå bra! Tack så jättemycket! Kramar


Q: Hej! Vad för slags träning gör du oftast? Och hur många gånger i veckan tränar du isåfall? Tack för en grym blogg!!!!:)

A: Hejsan! Jag försöker röra på mig varje dag. Oftast blir det power walk eller en springtur (enstaka fall cykling på spinningcykel) och efter det brukar jag köra tre styrkeövningar: höftlyft som främst tränar rumpa och höfter, 100 olika slags sit-ups samt lite olika hantel-övningar. Efter det brukar jag försöka stretcha och göra lite yoga-positions jag lärt mig i California för att behålla mjukheten i kroppen. Som du ser gymmar jag inte alls utan gör allt detta hemma! Tack!!!! Kramis 

 

 

Q: Vet att du inte har pojkvän (inget du skriver om iallafall?) kanske är en privatfråga men "löser" du killar ute och så? Eller liksom träffar många killar även om du inte har ett förhållande? Du är jättesöt förresten!!

A: Hejsan! Nej jag har ingen pojkvän, stämmer bra. Och nej jag "löser" heller inte killar ute. Tycker inte att jag får någonting ut av det. Men skulle jag träffa någon jag blir intresserad av skulle det kanske kunna hända, men most likely not. Har svårt att bli intresserad av fulla killar som är ute på krogen endast för att ragga träffar därför hellre killar på annat vis... Åh tack så mycket!!

 

TACK FÖR FRÅGORNA OCH FORTSÄTT GÄRNA STÄLLA DEM, SÅ SKA JAG SVARA SÅ BRA JAG KAN! - xx,

MATILDA

 

 



 

 

 



Kommentarer
rebben

vad menar du med "Och nej jag "löser" heller inte killar ute."? Är du helt säker på det?:P

Svar: Hahaha säger stor-lösarN
Matilda Warvne

2014-01-18 @ 16:07:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0