30 GRADER

Alltså ÅH vilken härlig morgon - men jäkligt varmt. Så underbart att få sova ur för första gången på länge nu kändes det som. Satte mig ner direkt med lite avtalspapper för jobbet som jag skulle skicka in idag, hällde i mig lite kaffe innan Rebecca kom över. Eftersom båda vart borta en del och pga jobbet så har vi inte hunnit ses så mycket - därför var det perfekt med en catch up!  
 
Nu nu ligger jag och gassar i solen. Mår typ bajs över att min bränna jag fick på Cypern försvunnit lika fort som den kommit, men nu jävlar ska den tillbaka!😉 Som den plugghäst jag är ska jag även ta tag i lite plugg på eftermiddagen. Ikväll blir det vin och snack med goa brudar!
 
KRAM,
M
 
Min bästaste lilla docka.
 ATM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0