COMFY AF

Ett (mycket) sent godmorgon säger jag till er, fina läsare! Efter ett gråtutbrott igår på grund av allt jobb/plugg/körkortsteori som jag har på schemat i sommar så bestämde sig AP-TÖNTEN herself att sätta sig och plugga matte några härliga timmar denna soliga och varma morgonen, så ja därmed det sena godmorgon... The lovely thing with IB - there's always something to keep you busy. 
 
Nog om det - nu göttar jag mig lite i solen men ska snart sticka ut på ett tränigspass innan jag ska till Julia (och Julias pool😉) med Anna för lite  gött sommarhäng. Ikväll är planerna ytterst oklara so far. 
 
TALK TO YOU LATER,
M
 
Vad jag hade på mig häromdagen när jag skulle ta några glas med mina vänner. Använder aldrig tighta skjolar verkligen... Vet inte varför men är verkligen en shorts-brud. Hursomhelst tycker jag det är galet snyggt och med en stor t-shirt och sneakers som på bilden även COMFY AS F***! Kan ju även tillägga att de två sista bilderna är mig i ett nötskal då min lillasyster säger att jag "Ärligt talat blivit ful på alla bilder och måste anstränga mig mer..." Så blir såklart oseriös istället. /xx, PEACE OUT! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0