MRS CRANKY PANTS

Godmorgon på er gullisar!
 
Sitter just nu på pendeln påväg till jobbet med en latte i handen och allt känns lite halvkul to be honest. Är inte alls sugen på att sälja glass idag utan vill vara på landet med familjen, träna, dricka morgonkaffe i solen, bada, sola och äta grillat och dricka vin i solnedgången...😔
 
Nä usch vilken gnällspik jag är, men känns inte riktigt som om jag kommer vara ledig alls i sommar - det finns alltid körkortsteori att göra, böcker att läsa, mattetal som ska lösas och glassar som ska säljas... Oh well gillar ju att ha fullt upp så nu får jag ta mig i kragen lite faktiskt... Hursomhelst hade vi en ypperligt trevlig kväll igår alla tjejerna som börjades hos Mikaela i Hovås och avslutades i Schlagerbaren - alltid trevligt!
 
Have a good one - kisses,
M
 
Fina Mikaela, Linnea, Anna, Linn och Julia!
Jag, Anna, Mikaela och Julia!


Kommentarer
Stina Lindbo

Hahah din tönt Mikaela bor inte i Hovås hon bor i Billdal, en minut ifrån mig ju!!! Du måste åkt förbi mitt hus!! :) puss baby

Svar: Hovås Billdal är EXAKT samma sak hahaha.... Puss baby
Matilda Warvne

2014-07-21 @ 16:28:08
URL: http://www.stinalindbo.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0