TGIF

HEJSAN HOPPSAN BLOGGISEN! Hur mår ni? Allt väl? Tycker att det är lite kul att jag döpte detta inlägg till TGIF när det tekniskt sett för mig inte är fallet då jag även jobbar hela helgen men vafan - vem gillar inte fredagar? Alltid något speciellt ändå, typ som att kunderna är ännu trevligare och gladare än vanligt och det är grymt kul ska jag säga er. Har ca 2 timmar kvar här i kiosken innan jag ska super-duper-skynda mig hem för en snabb dusch och göra mig iordning inför ikväll. Juste, det är en annan grym sak med att det är fredag därför att bruttan på bilden styr DRINK-SM hos sig ikväll - hur kul!?Så Klara, Frida och jag bildade lag och hoppas på vinst...😉 Principen är då att man blandar en drink inom laget och bjuder alla så att alla får smaka på allas och sedan bedöma vilken som var bäst...!😃
 
Puss och kram och kyss på er alla och så vill jag önska er en FETT BRA FREDAG,
 
M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0