ATT PACKA

HEJ BLOGGISEN!
 
Det känns som om jag gick upp imorse, drog ett djupt andetag, gjorde en miljon saker, för att sedan lägga mig här i sängen igen och äntligen kunna pusta ut. Är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna!!!! Har iallafall jobbat en heldag HELT SJÄLV, inklusive att öppna och stänga kiosken. Det är faktiskt en jädra massa mer att tänka på än vad man kan tro... Och bara att åka fram och tillbaka till Kungsbacka är som för mig en liten utflykt, hehe...😉 Lämnade huset klockan 8 på morgonen och kom även hem klockan 8 - det är ovanligt för att vara mig. Är van vid att köra slut på mig själv, men inte på detta viset. När jag kom hem slängde jag i mig något att käka innan jag fortsatte med packningen - alltså HAHA känner jag mest för fasen vad svårt det är!? Har ju packat för ett år och nu är det jobbigt för en vecka!?!?! Oh well, nu är iallafall nästan allt klart. 
 
Sätter klockan en timme tidigare imorgon för lite träning innan jag drar iväg till jobbdag numéro 2!
 
Puss och kram och puss på er,
 
M
 
As the Cali girl I am I've collected a good amount of bathing suits throughout the years. It was too difficult to decide which ones to bring so I came to the conclusion to just bring them all... 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0