Att sprida energi

Hej på er sockerbitar!

Alltså fasen vilken energi jag vaknade med imorse. Ni vet en såndär morgon när solen lyser in, fåglarna kvittrar och allt är bara fett jävla bra. Dem morgnar gillar vi! Vill verkligen dela med mig av den med er för att det är så underbart. Just dragit till med ett jäkla hårt springpass och lite styrketräning innan jag duschat och inser att jag har nästan en timme till innan jag måste gå (?!?!) Snabbare än vanligt idag helt enkelt, hehe...😉 Ska iallafall åka in till skolan en kortis innan daddy hämtar upp mig så åker vi till landet - lovely! Längtar såååå!

Imorgon blir 26 grader varmt och strålande sol när mina älskade vänner från Kitas äntligen springer ut. Fasen vad de har väntat! Är så jäkla stolt och glad över dem så det lär väl bli ett jäkla gråtkalas kan jag tänka mig. Ska sedan åka iväg på de mottagningar jag hinner - alltså fy vilken hemsk människa man känner sig, men det är ju rent sagt omöjligt att hinna med alla. Men ska krama om dem rejält på utspringet och sedan fira ännu rejälare på kvällen!

Nu ska jag njuta en stund i solen innan jag drar iväg!

Enjoy this day to the fullest friends! xx,

M

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0