Dagen D

Godmorgon på er mina favoriter!
 
Nu är jag påväg in till Hvitfeldtska med min Starbucksmugg fylld med energi för att hjälpa treorna med flaken. Vet inte exakt vad vi ska göra men tror vi ska sätta upp lakanen och så...? Hursomhelst möter jag upp med några klassisar nu innan och sedan får vi se vad som behöver göras. Alltså ÅH, till och med jag är taggad på utspringet trots att jag inte ens tar studenten själv, hehe... Fast samtidigt dagar som dessa är så jädrans underbara för att alla är så glada!!!! 
 
Efter utspringet åker jag hem för att träna, duscha och sedan gå på några mottagningar innan vi drar vidare på studentfesten!
 
Ska ni på några studenter idag?
 
xx,
 
Tilly
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0