FRÅGISAR

Q:Åh du är sjukt söt!!! Hur mycket tränar du? Tex hur många gånger i veckan och hur längre etc. Kram <3

A:
Hej och tack så mycket!!! Jag är en väldigt aktiv människa och gillar att röra på mig varje dag! Egentligen ska man ju inte springa eller göra styrketräning varje dag då musklerna inte hinner byggas upp för att de blir konstant nedbrutna men för mig MÅSTE jag röra på mig annars blir jag galen...😉 Så brukar springa ca 30 minuter (om inte, power walk i kanske 60 minuter) sedan kör jag bara styrketräning hemma; sit ups, armhävningar, lite rumpövningar osv. Egentligen är det inte så komplicerat och tar oftast mindre än en timme! Kram😊

Q:
Tack för en jättefin blogg!!! Du har ju skrivit lite om att det är en massa studenter osv. Är det inte jobbigt för dig att se alla i din ålder ta studenten och inte du själv?:( Kram

A:
Jooo det är det ju klart. Vafan det är ju den kanske bästa dagen i ens liv. MEN jag hade trott att det skulle vara så mycket värre än var det var. Faktiskt. Hade någon kommit fram till mig dagen innan Kitas student och ba: "Juste, by the way - du tar studenten imorgon" så hade det ju inte vart speciellt kul, eller hur? Man vill ju ha hela detdär året innan och bara längta, tagga och se fram emot. Men framförallt så var det svårt för mig att vara deppig när jag istället fick se alla mina bästa vänner vara så sjukt jäkla glada. Det räckte gott och väl för mig iår. Men nästa år - då jävlar!😉 Kramis!

Q:
Men WOOOW vad snygg du är! Vart kan man beställa setet? Kram


A:
Hej på dig! Visst är det fint? Eftersom att jag inte köpt det själv utan fick det av mina vänner är jag inte hundra på vart de beställde dem, men vet att Nelly har haft dem iallafall!!! Finns även i vitt. Kram!

 

Q:
Vart är toppen ifrån? Fett fin

A: Hej!! Toppen är köpt i USA tyvärr. På Forever21 och det var ett bra tag sedan jag köpte den faktiskt... Men ändå kanske värt att kolla!? 

Q:
Hur IB är på hvitfeldska!! Vad du tycker om det etc

A: Hejsan! Då jag får denna fråga väldigt ofta har jag redan skrivit en del om det! Klicka dig vidare till denna länken http://matildawarvne.blogg.se/2014/may/alla-dorrar-oppna-2.html för ett inlägg och sedan finns det även mer under kategorin "Skola"! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0