Park Lane

Men HEJ på er alla mina favoriter!
 
Kände för lite svenska idag så då kör vi på det. Hur mår ni idag? Mitt uppe i alla studentfiranden, glas av bubbel, utspring och skratt? Jag är så extremt jäkla trött just nu men i morse var det fasen fart på mig. Gick rätt upp ur sängen, halsade en kaffe och körde ett stenhårt träningspass. Alltså va? Vart ifrån kom den energin efter en kväll av för många glas vin, timmar på dansgolvet på Park Lane och alldeles för många timmar i höga klackar? Ologiskt. Iallafall så kändes det grymt att krama ur den lilla energi jag har idag till något vettigt! Ska även försöka banka in lite körkortsteori, men annars blir det bara mys med film tänkte jag. We need those days too, right?
 
KOMMENTERA ELLER EMAILA MIG PÅ: [email protected] och ställ frågor/tipsa om något ni vill att jag ska skriva om den kommande veckan.
 
Pusss&Kramis på er,
 
M
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hur IB är på hvitfeldska!! Vad du tycker om det etc

2014-06-11 @ 14:56:57
Anonym

Vart är toppen ifrån? Fett fin

2014-06-11 @ 15:27:26
Amanda

Tack för en jättefin blogg!!! Du har ju skrivit lite om att det är en massa studenter osv. Är det inte jobbigt för dig att se alla i din ålder ta studenten och inte du själv?:( Kram

2014-06-12 @ 15:51:35
Sandra<3

Åh du är sjukt söt!!! Hur mycket tränar du? Tex hur många gånger i veckan och hur längre etc. Kram <3

2014-06-12 @ 20:16:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0