RUTINER

Något man längtar så oerhört mycket efter när man är borta är rutiner. Egentligen är det kanske löjligt att längta hem till vardagslivet när man spenderar dagarna på en luftmadrass med en iskall Sex on the Beach-drink i handen, blir brun och får blont hår, äter god mat, sitter på balkongen med flera glas vin och alla tjejerna och snackar allt från sex till framtid, dansar hela nätterna långa, hångla med någon kille... Ni vet detdär härliga, galna men underbara livet man längtar efter hela året!? Men ändå så är det helt jävla underbart att få komma hem, sova så mycket man behöver, äta det man vill, träna, och helt enkelt bara komma tillbaka in i rutinerna. Tyvärr blev jag sjuk redan innan Napa och en vecka där man snittat ca 4h per natt har inte gjort det bättre så sitter här med olika host- och astmamediciner... Som ni vet är träningen en stor del av mitt liv så det är riktigt irriterande att jag inte kan träna än... Behöver bli frisk nununu.
 
Har iallafall tagit igen med min underbara baby Rebecca över lite kaffe och en promenad. Nu ska jag strax hoppa in i duschen, byta om och gå ut och äta med min efterlängtade familj!
 
PUSS,
M
 
Några riktigt jävla bra brudar, alltså!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0