SB 2014 part II

Hejsan vänner! 
 
Hur mår vi idag? Alltså jag är inte bara trött pga brist på sömn utan hela min kropp är även helt mörbultad!?!?! Någon mer Summerburst-deltagare som känner igen sig? Har även en massa blåmärken på hela min stackars lilla kropp. Menmen vad gör man inte för att få komma David Guetta så nära som möjligt? ARMBÅGAR...😉
 
Har tagit det väldigt lugnt idag och bara njutit i solen med mina systrar och sedan tränat vilket kan ha varit det värsta någonsin men kände ändå för ett träningspass nu efter helgen. Men vafan och dansa intensivt till först Steve Angello och sedan Guetta är ju riktigt kämpigt det med...
 
Har just dragit på mig en hoodie och ska krypa upp i soffan och mysa hela kvällen! Imorgon har jag något nytt, speciellt och spännande på schemat. Berättar då! 
 
Bjuder på bilder från helgen del 2 som älskade Linn tagit. Check them out,
 
GRYMMA bilder tagna av Linn och hennes Samsung... Fan saknar faktiskt min Samsung-bebis lite nu bara för det. Hursomhelst summerar de upp denna amazing helg riktigt jäkla bra. PUSS OCH KRAM PÅ ALLA UNDERBARA KOMPISAR!
 
/peace, xx
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0