Hejsan bloggisen

Som jag skrev igår så slutade jag kl 12 idag istället för 4, så har just kommit hem, käkat lite lunch och nu tänkte jag göra mig en kaffe innan jag sätter igång med en sjuihelvetes massa plugg som ska vara gjort... Tänkte träna senare så det blir nog lite spinning-cykel och stryka - hemmaträning helt enkelt.Hoppas denna gråa och regniga torsdag går er väg, mina vänner. Kramisss,
 
MATILDA
 
Ville bara visa er vad definitionen av en IB-elev ser ut om ni aldrig träffat på en i era dagar. Typiska drag är ofta; fullproppad väska, böcker på armen och två kaffemuggar... Dock har denna bruden smink och ingen rosa ryggsäck med unicorns på - det hade annars varit några andra tydliga tecken. Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0