Men ja

Som den lilla kaffe-brutta jag är - HUR cool är inte denna silvriga to go-kaffe muggen!?! Helt rätt helt enkelt. Och Starbucks med - jajaja.
 
Är för övrigt påväg till skolan med Calvin Harris i lurarna och vet inte hur jag känner mig idag... Jag vet inte, kompisar - hur mår ni idag? Känner bara att det är grått och regnigt ute, längesedan det var helg men att det också är långt kvar tills helg... You feel me? Kanske är detta bara en sådan dag då man tar sig igenom skolan och sedan åker man hem, sätter på en mysig film och bara myser? I don't know. Förhoppningvis kommer någon lysa upp min dag allt eftersom, det brukar vara så.
 
Puss och kram på er änglar,
 
tillyyyy
 
 


Kommentarer
Secret admirer

Hoppas du haft en superbra dag, du är underbar och en riktig tia enligt mig!

2014-03-19 @ 15:33:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0