Q/A

Mornin' peeps! What would you feel like kick-starting this Thursday off with a little Q/A? Enjoy your morning, angles.
xx,

M


Vart är din skinnjacka ifrån??? Sjukt snygg! - Åh tackar! Den är från H&M - köpte den dock i Californien för ett bra tag sedan, men kolla online kanske? Lycka till!

Hur ofta tränar du och har du några bra övningar för att få ett så kallat thigh gap? Hur fick du ditt? - Jag tränar ca 5-6 gånger i veckan beroende på hur mycket tid jag har och hur min kropp känns. Oj... Nja inte direkt bra på sådant, men kan väl anta att mycket squats och liknande är bra? Fast samtidigt handlar det ju om att bränna fett med och då är ju inte styrketräning tillräckligt. Men även om det är bra att ha mål, så tycker jag inte man ska fokusera alltför mycket på sådant - tänk på vad du är nöjd med på din kropp istället. Kramisss!

Hi Matilda! Are you still happy with your decision to attend IB? I love your blog - literally get this question everyday, hehe ;) But YES, I am! I love my classes and teachers and I see the IB programme as an investment in the future. Who knows what I'll end up but I'll do it with a hell of a good education to rely on. Pleeeenty of work, but definitely worth it! And thanks!!

Använder du dig av brun utan sol? Isåfall vilken?? Tack för en grym blogg!!!- det gör jag, bild kommer här och den används bäst om du lägger på 2-3 dagar irad; 

 

Hur gör du dina collage med kläder? Är det en app du använder? Så sjuuukt snygga! - Polyvore använder jag mig av. Åh tack så mycket!!!

Do you prefer to write in English or Swedish? Is there any difference? Nice blog btw - Nah it's not too much of a difference to be honest. Sometimes I'm just in the mood for one of them and then that's what I'll go for. Thank you!!!

Matilda - älskar bloggen! Vart köpte du dina vita Nikes?... De sitter sjukt snyggt på dig!! - Åh tack så mycket!! Köpte mina på Foot Locker i Stockholm! Men de kommer in på fler och fler ställen nu eftersom de är så poppis!! Puss

Såg dig i stan häromdagen och måste bara säga att du är så sjukt söt!! Vart är din svarta "fluffiga" jacka ifrån och vad kostade den? - nämen oj - tackar!! Min älskade "fluffis-jacka" är från H&M och kostar 599kr!

Har du några bra tips på "nyttigt snacks/godis"? Fått känslan av att du är väldigt nyttig av dig nämligen! Tack för en sjukt bra och intressant blogg! - Ja, det stämmer väl ganska bra hehe. Det första jag tänker på är nötter och mandlar; allt från naturella, salta osv. Men även jordnöttsmör är en av mina favoriter, russin, torkad frukt, vindruvor, jordgubbar eller annan frukt. Sedan även till viss del är ju naturgodis rätt nyttigt om man hoppar chokladen osv. Men ärligt talat tror jag att om man vill "vara nyttig", så är nyckeln att träna och äta BRA. Äter man bra och nyttig mat regelbundet försvinner sötsuget. Även ett tips för folk som ofta är sötsugna är att verkligen kämpa i ca 3 veckor med att hålla sig ifrån socker - då försvinner ofta suget. Givetvis inte för alla, men jag uppfattar det mycket så iallafall. Men samtidigt känner jag VAFAN!? We're humans. Om man vill ha lite choklad, ät det då. Vafan... ;) Tack så jättemycket. Kram på dig!

Old picture. You can tell by the tan hehe... 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0