All pink

Hejsan gosisar!
 
Vädret var så jäklans gött på morgonen - nästan för varmt till och med, så tog med mig mitt pick och pack (matteboken) ut på altanen en stund. Fick nog allt lite färg - får vi hoppas iallafall...;) Men sedan efter lunch blev det supermolnigt och tyvärr så tror jag även att det är dags för regnet att komma tillbaka imorgon...
 
Nu har jag pluggpaus - är hemma själv så det kommer bli musiken på högsta nivå, samt dansa runt i min bikini, haha... Jomen faktiskt så älskar jag att vara hemma själv och dansa framför speglen och låtsas att jag är självaste Queen B, typ. Vilma uppdaterade min Spotifylista (THANK GOD, den innehåller bara en massa tråkiga och överspelade låtar nu för tiden.) Har ni hört "Best Day of My Life" och "U" - SHIT ALLTSÅ, vilka energilåtar. Blir så sugen på dricka drinkar och gå ut och dansa hela natten med mina bästisar när jag hör dem. SNART TILLY - HÅLL UT! Efter End of Year Exams har jag både det ena och andra att se fram emot; Drinkkväll, Summerburst, studenter, fester och NAPA! ;)
 
 
KRAMIS PÅ ER,
Tilly
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0