Casual

Hejsan hoppsan bloggisen! Hur mår vi alla idag? Alltså satan att regnet kämpat sin väg tillbaka till Sverige igen. Det brukar ju stanna ett tag då... Känner själv hur mycket mer peppad man blir av solsken. Man får så mycket mer energi och blir på ett väldans mycket bättre humör... Och sedan en grej till - FAMILJEN WARVNE VART FAN ÄR ALLA PARAPLYN!? JEEZ... Kommer komma in på första lektionen som en blöt hund!

Dum som jag är sprang jag alldeles för mycket förra veckan så har lyckats överanstränga min hälsena rejäääält. Börjar nästan lipa när jag går ner för en trappa alltså... It's bad. Men har iallafall kunnat spinna på motionscykeln och träna styrketräning så det är skönt. Ni vet vilken liten surpuppa jag blir när jag inte får träna... Men älskar ju att springa så får hoppas att det ger sig snarast... 😔

Ha en bra dag i regnet mina vänner!

xx,

M

Nothing more casual than blue jeans and a white shirt.


Kommentarer
Rikard Ågren

Fan va snygg du e!!111! xPP:pp

2014-05-06 @ 13:06:03
Carl Palmqvist

Dynch!!1

2014-05-06 @ 13:06:35
Martin Nilsson

Galet gooo

2014-05-06 @ 13:07:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0