Klämdag

Hej på er gosisar!

Vaknade alltså klockan 11 igår och klockan 10 idag - vad händer? Min mamma trodde jag var exhausted och behövde sömnen liksom men jag förstår ingenting. Mina mest aktiva timmar är ju från 6:30-12 liksom för träning, plugg och allt såntdär så hatar att vakna såhär sent. Blir faktiskt ännu mer morgontröttis då med ju. Hmm... Konstigt det där.

Hur ska ni spendera denna halvsoliga och goa fredagen då? Jag åkte med ut till sommarlandet och har just fixat lite plugg över en smoothie och sitter just nu och pausar i solen. Perfekt att en av byggarna är ca 20 och en riktig tia med - alltid kul med lite eye candy såhär mitt på dagen. Hoppas jag inte distraherar han för mycket bara i min nya rosa bikini bara...😉

Inga planer för helgen alls faktiskt utan tänker ta det som det kommer helt enkelt. Låta livet ta mig dit det vill liksom. Haha oj var det det lät poetiskt och inte alls som mig, men vi får se helt enkelt! Förresten så kom ihåg att kommentera eller maila om ni vill att jag drar upp någon speciell topic eller så! Alltid trevligt.

Puss och kram på er, mina fina läsare,

M

 


Kommentarer
Lisa

Hej jag måste först och främst tala om hur mycket jag gillar att läsa din blogg! Har till och med lärt mig lite mer engelska ord och ordspråk från bloggen och det är jättekul! Någon som skulle vara kul att läsa om är kanske... Hmm.. Jo jag skulle vilja höra vad du gör när du ser en kille som är jättesnygg/söt i skolan typ? Om du går fram eller väntar tills han kommer fram och bara leker söt och gullig framför honom :) ÄLSKAR DIN BLOGG du är så sjukt fin!

2014-05-02 @ 15:21:53
Amelia

Hej! Kan du inte skriva lite om din syn på träning?? Kram!

2014-05-02 @ 19:48:27
Anonym

Hej! Älskar verkligen bloggen och tycker verkligen du är så duktig på att göra klädkollages! Kan du inte göra ett för några fest-outfits för i sommar?

2014-05-02 @ 20:17:38
Amanda:)

Hej Matilda!! Måste verkligen säga att du har en så himla fin och intressant blogg! Tycker även du är skitfin. Kan du inte skriva lite om hur du hinner med allt från skolan, träning osv? Verkar som om du alltid har fullt upp men ändå en massa kompisar! Hur hinner och orkar du? Kram!<3

2014-05-02 @ 23:14:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0