Summer inspo

Hej gosisar!
 
Hur mår ni? What's up i era liv!?!? Klara med nationella prov än? Har inte superkoll eftersom att jag inte tar nationellaprov själv på IB, men som den Twitter-queen jag är (hoppas ni följer mig där? matildawarvne heter jag iallafall...) har jag hört en massamassa mixed feelings om dessa nationella proven. Hoppas ni är klara iallafall och kan njuta av det underbara vädret. Nästan för varmt idag faktiskt... Som ni märker blev det tydligen svenska idag. Har spenderat de två senaste timmarna åt att rabbla upp en massa psykologiska studier på engelska och då saknar man svenskan lite, hehe... Men visst är det underbart att kunna byta fram och tillbaka ibland för lite omväxling?
 
Efter krångel hit och dit med avbokningar, flygplatser, transfer och hotellrum så tror jag nu att vi äntligen kan establish the fact att AYIA NAPA-resan är bokad, betald och att allt är klart. ALLTSÅ ÅH - CAN'T WAIT! SÅ redo for bikini, drinkar, sol, snygga killar, poolpartyn och mina favo-girls! Inte ens långt kvar nu...
 
Dessa är tagna i underbara Kreta i Grekland sommaren innan jag åkte till USA - ååååh så underbart det ska bli att komma tillbaka till värmen nu snart. I am a Cali-girl after and she needs her sunkissed skin, pool and blonde hair!;) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0