SUN-DAY

Hi peeps! Today it's literally SUN-DAY - get it?😉 I was thinking to continue this Sunday to asnwer some of your questions;
 
Q: Vart Àr din vita off-shoulder blus ifrÄn?
A: Den Àr frÄn Bubbleroom. TyvÀrr slut i samtliga storleker just nu, men kan hÀnda att de fÄr in fler!
 
 
Q:Hej! Du la upp ett hallon&lakris te hÀromdagen och jag Àlskar verkligen den kombinationen (döskallarna Àr min favorit, hehe...) Vart kan man köpa dessa?
A: Hejsan! Visst Àr det en underbar kombination? De finns att köpa pÄ Iems, vilket jag vet finns en butik pÄ Frölunda Torg!
 
 
Q:Hej Matilda och tack för en sÄ fin blogg!<3 Jag hade en frÄga angÄende killar och sÄ... Har du nÄgon pojkvÀn just nu som du bara inte valt att skriva om pÄ bloggen??? Om inte kan inte du skriva lite om vad för typ av killar du gillar? Vad du tycker Àr viktigt osv? Kram!
A: Hej och ÄÄh tack sÄ mycket. Haha nej, jag har ingen hemlig "Mr.X" - lovar!;) Men Äh vilken gullig frÄga - men mÄste sÀga att det Àr svÄrt detdÀr, för tror mycket pÄ att det bara ska stÀmma nÀr man vÀl trÀffar nÄgon och dÄ blir han perfekt despite his flaws, förstÄr du? Men kan i allmÀnhet sÀga att jag inte tycker om för romantiska killar, gillar inte att hÄlla handen och behöver mitt egen space liksom. Sedan tror jag att jag behöver en kille som ger mig lite utmaning och inte alltid lÄter mig fÄ som jag vill, kommer tröttna direkt dÄ. Och sedan en liten rolig grej som jag mÀrkt att jag gillar hos killar Àr nÀr de Àr mogna in terms of att de typ dricker kaffe, lÀser tidningen och har körkort, haha - sÄ töntigt men det tycker jag om!;) Kram!
 
Q: Hejsan och tack för en grym blogg!!<3 Kan du inte skriva lite om vad du ska göra i sommar? Puss
A: Hej och tacktack! Jovisst kan jag göra det. Nu i början av sommaren blir det först Summerburst vilket jag ser fram emot extremt mycket för har aldrig gÄtt pÄ nÄgon festival innan. Den 18-25 Juni Äker jag och alla mina Kitas-girls till Ayia Napa - kommer vi stöta pÄ nÄgra av er dÀr??? Resten av sommaren spenderar jag antingen pÄ landet eller hemma! Lite oklart Àn om jag kommer att sommarjobba eller ej. Har Àven snackat lite om att Äka till Smögen nÄgra tjejer! SÄ vi fÄr se helt enkelt. Vad ska du hitta pÄ sjÀlv? Kram!
 
Can't wait to enjoy a week of sun, drinks and laughter with my lovely ladies!
 
Q: Hej! Skulle du ha nĂ„got emot att skriva lite om Ib? Hur de Ă€r pĂ„ hvitfeldtska, hur svĂ„rt de Ă€r, har ni mycket prov? lĂ€xor? Är det jobbigt med engelskan? Är de jobbigt för de som inte Ă€r engelsk talande? Eller har de som ursprung? Varför bestĂ€mde du dig för det? NĂ€r bestĂ€mde du dig? Gick du pĂ„ öppet hus? Etc. Skulle vara jĂ€tte snĂ€llt! Tacksam! Kraam!
A: Hej pĂ„ dig! Denna frĂ„gan borde du inte stĂ€llt nu dĂ„ jag Ă€r i mitten av End of Year-exams (slutprov pĂ„ allt vi gjort senaste Ă„ret i alla 6 Ă€mnena pĂ„ 4 dagar...) SĂ„ just nu kan jag nog inte ge ett schysst svar för att jag Ă€r ihjĂ€lstressad to be honest. DÄRFÖR vill jag att du lĂ€ser detta inlĂ€gget: http://matildawarvne.blogg.se/2014/may/alla-dorrar-oppna-2.html och klicka Ă€ven gĂ€rna in pĂ„ inlĂ€gg under kategorin "Skola" för dĂ€r finns en hel del om IB. Ska Ă€ven sĂ€ga att IB lĂ€r vara den största utmaningen i mitt liv, men det ger sĂ„Ă„Ă„Ă„ mycket tillbaka att det kommer vara vĂ€rt det! Kram
 


Kommentarer
Veronica

Riktigt snygg blus :)

Svar: Åh tack sĂ„ mycket!! â˜ș
Matilda Warvne

2014-05-25 @ 15:36:22
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0