Vilma gästbloggar

Heejhej, som Matilda skrev i ett inlägg tidigare så ska jag gästblogga här, både jag och Matilda tyckte att det verkade roligt så varför inte? 😊
För er som inte vet, så är jag Matildas snart 15-åriga lillasyster. Det innebär ju att jag vet i princip allt om henne, så jag tänkte därför att det kunde varit kul att lista upp några saker som ni kanske inte visste om henne...

Hon är någon av de socialaste jag känner, hon kan typ prata med vem som helst och hon blev ännu mer social efter att ha varit i USA


Hon ska alltid låtsas att hon är normal och att jag är konstig, även om hon är minst lika konstig som jag är

Hon frågar mig alltid om råd och sedan när jag säger vad jag tycker så säger hon ändå att hon vill göra tvärtom det jag precis sa...

Hon är riktigt svag, jag hade lätt tagit henne i en brottningsmatch, eller jag har gjort det rättare sagt..!!


Hon är bra att ha om man vill låna kläder
..Haha nej, men hon är inte bara min syster utan också en av de få som jag kan berätta allt för och jag vet också att hon kan hålla det för sig själv, men ja hon är också bra att ha om man vill låna kläder!

Hon är killgalen (antar att det är något som går bland oss barn i familjen Warvne), hon pratar om hennes kill"problem" typ varje dag, och i ena stunden vill hon ha pojkvän och i andra inte, och så håller det på så..

Hon tjatar ofta om att jag ska ta outfitbilder på henne, och så blir hon aldrig nöjd utan det är alltid något fel... "Vilma ta längre ifrån", "Nej usch jag ser tjock ut", "Asså vad gör jag med mitt ansikte", "Men vafan skit samma jag var ful på alla bilder ju"

I sommras när hon skulle ha sin fest på Tjörn så skulle jag ta outfitbilder på henne innan (standard), jag tog massa bilder, och när hon inte var beredd så tog jag en bild där hon verkligen gjorde modellface och så visa jag den för henne och hon sa typ "jävlar!", vi försökte ta en sån bild typ 1000 gånger men det gick inte så bra, vi försöker än idag få en bild på henne när hon gör modellface, men på varenda bild lyckas hon bara se sur ut...

Hon tror typ att jag är något slags "bloggdesignproffs", och jag ska göra nya bloggdesigner till henne direkt den sekunden hon säger annars blir hon jättearg och säger något som "Men Vilma du vet att jag inte kan göra sånt!!" så då vågar man ju inte säga emot även om man egentligen inte har tid just då hahhaha...

Hon behandlar mig och min pojkvän som om vi vore hennes två små bebisar

Hon blir alltid sur på mig och Josefine när vi vill vara med våra pojkvänner samma kväll som hon inte har något att göra. "Ni är ALLTID med de och aldrig med mig!!" Då låter det ju som att hon aldrig gör något på kvällarna och bara sitter ensam hemma, men sanningen är ju att hon väldigt sällan är hemma själv utan är på fest/med kompisar!

Hon retar mig alltid för att hon är brunare än mig, när hon själv tagit brun utan sol i typ ett halvår..

Jag kommer faktiskt inte på så mycket mer just nu, men jag hoppas att ni tyckte att det var roligt att läsa det jag hade att skriva om min syster och att ni fått en uppfattning om hur hon egentligen är... hahaha!


Kram,

Vilma

 


Kommentarer
Anonym

Har Vilma en blogg? Annars skulle det vara skitkul om hon också kunde börja blogga! :)

2014-05-04 @ 20:37:23
Anonym

Har Vilma en blogg? Annars skulle det vara skitkul om hon också kunde börja blogga! :)

Svar: Nej tyvärr det har hon inte! Men kan väl fråga henne om hon skulle överväga att skaffa det... 😉
Matilda Warvne

2014-05-04 @ 20:37:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0