B/W

Hi cutes!❤️
So relieved it's Friday and since this week has been so busy it literally flew by. My friend's throwing a party tonight and I really wanted to go however I woke up with a super sore throat and a fever but dragged my ass school anyways because I had to make a presentation for Swedish and to take a math test... Oh, I'm such a fighter... Or really just stupid idk😉 I was literally shaking on the bus on my way home so I guess I'm staying in tonight😔
 
What are your plans for tonight?❤️ My baby sister just got home so we're about to make tacos for dinner depending on how much I can slip down my terribly sore throat, and then cuddle up in front of a movie!
 
/M
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej! va nice att du hinner träna, skolan, plugga och vara med vänner! Kan du ta kort på gymmet där du gymmar och berätta lite vad du tycker om det för jag hade tänkt köpa gymkort där nämligen, men är rädd att det bara är massa biffiga män och body builders där... Tacktack

Svar: Hejsan! Tyvärr tar jag sällan bilder på gymmet då jag endast gymmar när jag är där och sedan ligger jag för tillfället hemma med halsfluss så det blir svårt... Men det är sjukt ballt gym - ganska mörkt, SJUKT bra och blandad musik, väldigt cool inredning med gamla amerikanska, kända idrottare osv! Jag älskar det. Men det är möjligt för dig att gå dit och titta själv och är även rätt säker på att du kan få provträna några gånger gratis med!:) Själv gillar jag gymmet väldigt mycket därför att det är många yngre som tränar där vilket är kul, det är öppet 24/7 och aldrig mycket folk! Och ja det är en hel del biffiga killar där, men heey who cares, right? Alla har lika rätt till alla maskiner!!!! Kom ner när det är bemannat och provträna!!!:)

/Kram Matilda
Matilda Warvne

2014-11-14 @ 22:54:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0