DEAR DIARY

GODMORGON!❤️
 
Idag är dagen då de äntligen ska vara klara med byggarbetet vid Chalmers vilket betyder att man inte behöver göra världens detour i hela Göteborgs stad ifall man bestämmer sig för att ta bilen till skolan - lovely! Idag är också dagen då jag sprungit mig svettig på springbandet på gymmet för första gången på en HEL vecka och det är också värt att firas tillsammans med det faktum att mitt äckliga gymnasiearbete för IB som jag började på i somras äntligen skickades in igårkväll. Detta är en grym jäkla dag faktiskt. Även det faktum att jag fick till bästa parkeringen efter gymmet imorse är tecken på att denna dagen kommer rocka. Ni vet ungefär som när man ska ut på krogen och lyckas sätta på lösögonfransarna helt perfekt - då jädrar blir det en bra kväll!😃
 
Nä nu ska jag get ready for the day - ha en finfin dag lovers!❤️
/M
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0