N I G H T Y

Hejsan älsklingar!
 
Just krypit ner i sängen efter en lång dag som jag och min syster bestämde oss för att avsluta på gymmet för ett kvällspass. Så nu är jag sådär härligt avslappnad i hela kroppen!😃 Imorgon blir det en kort dag i skolan innan jag ska hem och få en del plugg gjort innan min favvo Karro kommer över! Vi ska fixa oss för kvällen och sedan åka på förfest med ett helt gäng brudar från klassen! Några glas senare ska vi bege oss in mot stan med masquerade-ball maskerna i högsta hugg för att gå på 200-dagarsfesten! Som den fuskis jag är tjuvstartade jag ju redan och var med på förra årets masquerade-ball och får väl hoppas att årets blir minst lika grym...
 
Nighty, love bugs!❤️
/M
 
Jag och bästa Hanna för precis ett år sedan!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0