10K+AloeVera

Godmorgon på er alla fina!❤️
 
Kom just hem efter milen på gymmet trots all träningsvärk... Alltså ibland förstår jag inte hur min vinnarskalle kan ta över så brutalt? Imorse vaknade jag med sjukt mycket träningsvärk samt väldigt ömma smalben vilket ofta tyder på att benhinnorna säger ifrån pga överansträngning. Men trots det så drack jag några koppar kaffe, smorde in smalbenen med tigerbalsam och stack iväg till gymmet för ett "lugnt pass". Slutar såklart med att när jag sprungit ca 4,5 km tänker : "Äh vafan kan lika gärna köra milen, inte så att jag inte skulle klara av det..." Och när väl den tanken eller snarare utmaningen slagit mig så vet jag att - japp, så blir det...😃 Så jaaa, får la helt enkelt skylla mig själv att jag kommer röra mig som en robot hela dagen!😉
 
Näpp, nu ska jag hoppa in i duschen - hoppas ni får en grym torsdag kompisar!
 
/Kisses M
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0