MONDAY

Hi lovers!
Let's start out this Monday with some of your questions I gathered;
 
/Kisses M
 
Q: Hej och tack för en fin blogg!!! Vad kostar ditt gym och ligger det i sisjön? Kram
 
A: Hej och åh tack fina du! Yes mitt gym ligger i Sisjön och här har du vad det kostar (+startuppgift); 
Kram Tilly!
 
 
 
Q:Vart är skorna ifrån?? Jättefina verkligen:)
 A: Tackar! De är från Scorett!! Kram!
 
 
Q:Åh vilken fin klänning! Vart kommer den ifrån?:)
 
A: Tackar! Länkar dig vidare till ett inlägg om detta! Kram! (Du får köra copy/paste - sorry!😉)
 
http://matildawarvne.blogg.se/2014/october/birthday-dress.html
 
Q:Hej skulle du kunna berätta mer om IB och hur det är att gå där, är det sant att det kostar 5000 kr att göra det provet och kan du lägga ut bild på sitt schema?:)
 
A: Hejsan! Kolla under kategorin "Skola" för där finns det en hel del jag skrivit om IB. I stort sätt skulle jag säga att man måste vara beredd på hard work annars går det inte ihop, men ifall man genomför det så har man en enorm fördel inför högskola! Och ja det kostar ca 5000kr att ta exams. Själva utbildningen kostar ingenting i Sverige men det hade det gjort ifall du tex gått precis samma utbildning i USA. Därför kostar det att ta själva slutproven därför att det är internationella prov - kom ihåg att alla länder i världen inte har samma lyx som Sverige med gratis utbildning!😉 Och ja visst kan jag visa bild på mitt schema, MEN jag vill make clear att detta har absolut inget med IB att göra utan Hvitfeldtska Gymnasiet. Har man 2400 elever är uppgiften att göra bra scheman för alla ca omöjlig haha...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0