NEW HABIT

Hej på er finisar!
 
Imorse började jag med min nya vana; gymma på morgonen. Skaffade gymkort på Member 24 i  Sisjön igårkväll och testade även gymmet då med och jag gillar det jättemycket än så länge! Imorse satte jag klockan på 5:10 (I know it's bad) men efter två kaffekoppar var det faktiskt inte ens jobbigt att bege sig dit - tvärtom det är ett perfekt sätt för mig att börja dagen, så detta kommer definitivt bli en ny vana!😉 
 
Nu sitter jag på "Frank's Coffee" i Vasa och ska ta tag i matten. Wish me luck!
 
Kisses,
M
 
Jag hoppas verkligen att ni kaffedrickande läsare har varit på Frank's!?!? Their lattes are a taste of heaven, for real!😃


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0