WE MADE A PROMISE TO NEVER GET OLD

Hej världens bästa och mest trognaste blogg!
 
Fasen vilken sjuk tanke som slog mig idag - detta var första dagen på säkert över en månad jag inte har pluggat. Okej gick ju skolan till 4 idag men efter det har jag faktiskt inte pluggat - lovar!!! Unnade mig en ledig dag idag eftersom jag ligger relativt bra till, men då får jag så extremt mycket tid över, haha...!?😃 Även om jag var på gymmet imorse innan skolan tog jag precis bilen ner för ett kvällspass med för att jag kände för det. Nu har jag duschat och smörjt in hela kroppen med body lotion (liksom när brukar jag ens hinna med det, haha?😉) så hela jag är typ helt hal nu, höll på att halka i badrummet... Dock var det much needed för blir så torr om huden när jag duschar så mycket plus att det börjar bli kallt ute. 
 
På tal om ingenting och min titel så körde jag några rejält jobbiga springpass på gymmet förra veckan och thank God för låter The Days med Avicii säger jag bara. Spola fram till 3:12 och försök att inte öka tempot på springbandet när beatet kommer.
 
Nä nu ska jag sluta babbla - ligger redan i sängen och ska börja kolla en ny serie för att jag kan. Funderar på The Killing - någon som sett den? Hört att den ska vara bra, tycker Joel Kinnaman är dampgo och den finns på Netflix så så blir det nog.
 
//Godnattkysssss på er från Tilly❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0