CHECKING IN

Alltså åh kan ej beskriva min lycka just nu - ska ut och springa för första gången efter min halsfluss. Vet att det låter aptöntigt men blir så extremt trött och seg i både kroppen och huvudet när jag inte får träna på den nivån jag brukar. Så nu ska jag skynda mig hem, köra ett träningspass, duscha, slänga i mig lunch och sedan ta bilen till bibblan för några timmar matte med min tutor. Ikväll behöver jag även skriva en labb-rapport för biologi och skriva en lista över saker jag behöver fixa inför fredag (😃😃😃😃!!) Sedan hoppas jag 1) Att jag fått min klänning jag beställt från Nelly 2) Att den passar perfekt - håll tummarna!
 
Puss på er och hoppas ni får en fortsatt grym dag!
 
Kramis,
M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0