CHOCOLATE + SATC

Hejsan bloggisen!
 
Igår fick jag tyvärr gå tidigare från skolan för att åka till läkaren IGEN (!!!!) eftersom jag känt mig extremt hängig hela helgen. Först trodde jag det var en extended hungover från min födelsedag, hehe;), men eftersom jag jämt är full av energi fattade jag att det var något fel ändå... Hursomhelst är inte halsflussen helt borta och jag behöver käka ytterligare en antibiotikakur för att bli av med denna envisa skiten... Inte exakt vad jag känner för givetvis men förhoppningvis ska väl detta få mig helt frisk nu iallafall. Längtar ihjääääääl mig till att jag får träna igen, fasen vad jobbigt det är för mig... :(
 
//Halsfluss-pussar från Tilly!<3
 
Detta var från min och Vilmas myskväll igår då vi åkte och köpte naturgodis och kollade på Sex and the City samt Paradise Hotel i min säng på iPaden innan vi slaggade - alltid lika mys med min lilla favvo-docka som dessutom alltid lyckas få mig på bra humör!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0