Manãna

Hej gosisar!
 
Igår hade vi en supermysig middag på Manãna med tapas och vin. Aldrig käkat där förut så det var kul att testa på något nytt! Var hemma runt midnatt sedan och la mig direkt - helt exhausted faktiskt. Nu har jag haft en extremt lugn morgon för att vara mig; druckit lite kaffe, hämtat hem min lillasyster från en kompis och gått en morgonpromenad med mamma och pappa i solen. Har extremt mycket träningsvärk så för nog stå över träning helt idag faktiskt, vilket känns lite synd eftersom det är så härligt ute. Nu ska jag strax möta upp en kompis för att skriva en labb-rapport ihop och sedan direkt åka och träffa min tutor för matte - en pluggsöndag helt enkelt. Ikväll blir det förmodligen bio with my one and only favorite guy - PAPPA som äntligen kommit hem från Japan!
 
Bring it on, Sunday! Kram,
M
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0