MY KINDA MORNING

Hej på er mina fina vänner!❤️
 
Somnade rätt tidigt igårkväll vilket var much needed eftersom jag inte kände mig på topp. Vaknade dock superpigg klockan 06:00 och bestämde mig för att ta en liten promenix runt ön medan de andra fortfarande sov. Nu är jag lagom sugen på några koppar morgonkaffe!😃
 
Kör hem runt 3 idag och har faktiskt lite hemlängtan(?!?!?) Hur sjukt är det inte att man kan bo i USA ett år med knappt någon hemlängtan alls och sedan vara borta en natt och redan vilja åka hem...?😉 Imorgon har jag ingen riktig skola utan bara ett kort möte med en min supervisor och sedan är det helg igen - wow! Helgen är dessutom fullproppad med massor av träning, tid med en väldigt mysig kille, kräftskiva, en efterlängtad pappa som kommer hem från sin business trip och middag+drinkar ute med världens bästa tjejer. Sounds like a pretty darn good weekend to me!
 
Hoppas ni får en underbar dag!❤️
 
 


Kommentarer
Niles

Vilken otroligt vacker morgon! Hoppas att dagen fortsätter i samma spår! Ha en fin dag!

2014-09-04 @ 07:53:03
URL: http://theniles.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0