YNKLIG

Hej på er älsklingar! Alltså åh vad jag hatar att vara sjuk. Det är faktiskt helt galet. Imorse började jag först lipa för att jag inte kunde träna och sedan igen för att jag inte kunde gå till skolan... Okej missförstå mig rätt - det är alltså inte så att jag väldigt gärna vill till skolan utan får panik därför att jag inte vill missa något. Men med tanke på att jag varit nästintill hög på smärtstillande och gått på en diet av Loka Crush och halstabletter idag så får jag kanske bara accept the fact att jag är sjuk och att det inte finns mycket att göra åt saken...
 
Imorgon får jag nog allt försöka dra mig iväg till skolan ändå därför att jag har viktiga grejer framför mig... Men vi får se hur det blir med den saken. Ska fixa mig lite Vanilla and Caramel-te nu och sedan krypa upp i soffan i hopp om att bli av med detta outhärdliga...
 
Kram,
M


Kommentarer
Jennie

Hej! Kan inte du lägga ut ett inlägg med saker du aldrig berättade om ditt utbytesår? Småhemlisar eller saker som bara inte passade att berätta? Kram!

Svar: Hejsan! Finns nu i inlägg - check it out! Kram
Matilda Warvne

2014-09-15 @ 20:15:19
URL: http://eedstroms.for.me


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0