THEME PARTY

Hej på er goingar!

Igår hade jag en rätt fartfylld dag då det knappt blev en lugn minut eftersom jag tränade och sedan basically spenderade dagen på bibblan för att skynda hem och hälla i mig lite kaffe, byta om och möta upp ett gäng tjejer i stan. Vi åkte sedan till Richard som styrde en superstor hemmafest för att fira att han fyllt 19 barre. Temat var "-ist" så sprang på en och en annan turist, kemist,  alkoholist, alpinist, cyklist osv under kvällen!😄 Själv var jag jurist - lite önsketänkande för framtiden, maybe?😉 Hade hursomhelst en supertrevlig kväll med en heeel del nya och goa människor jag inte träffat innan, massa bra musik och även beer pong (ni som känner mig vet hur tävlingsmänniskan tar över så fort det är beer pong på G😉!)

Nu ska jag dricka lite kaffe, äta raw-kokosbollar och kolla på Nettan.

/Kisses M




Bilderna är tagna från dessa snygga brudars bloggar: http://nouw.com/agneskarlsson OCH http://nouw.com/mirrelaccoste ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0