Tillys Baristaskola


Skämt och sido angående titeln men fick faktiskt en hel del frågor kring receptet på min hemmagjorda islatte så tänkte föra vidare mina väldigt få kunskaper kring livets dryck - kaffe haha...😉 Det är superenkelt men kräver dock att man har tillgång till någon slags kaffemaskin som kan göra espresso-shots:


Jag gör mina espresso shots i min kaffemaskin (Nespresso, kapsylkaffe) och brukar ta 2 stycken för extra styrka. Sedan häller jag i kall mjölk nästan hela vägen upp om man använder ett glas i storleken på bilden. I med isbitar och sedan brukar jag även ha vaniljpulver eftersom jag inte tycker om när det blir för sött men vaniljsocker fungerar lika bra. Good luck gajjjjjs😄


/Kisses M

 


Kommentarer
Lisen

Wiie, thank youuuu!

2015-04-24 @ 09:42:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0