8:56AM

Mornin' love bugs!
 
Är ni också sådana här rutinmänniskor? DET ÄR JAG. Äter liksom alltid ett ägg, grönsakssmoothie och kaffe till frukost t.ex, gör alltid allt i samma ordning på morgonen och följer även samma rutiner på gymmet. Därför är det typ lite jobbigt att ha vilodag idag eftersom hjärnan redan är påväg till SATS (inte min kropp efter boxningen igår dock) hehe... Men faktiskt så mår jag sjukt bra av rutiner - saker blir gjorda då och man kommer in i ett flow och gör saker per automatik. Ni minns väl hur jag gick och la mig 21 varje kväll och gick upp halv 5 varje morgon under hösten för att träna innan skolan eftersom tiden inte fanns på kvällen på grund av allt plugg? Det var liksom piece a cake för mig då eftersom man hittade detdär "flowet". Människor tyckte ju dock jag var galen vilket jag kan förstå nu men då var det verkligen ingen big deal. Därför tycker jag det på något sätt är härligt att sommaren är över då alla rutiner oftast försvinner bland alla soltimmar, drinkar och sovmorgnar. Även om man säkert mår bra utav det också då och då mår jag nog ändå bäst av rutiner after all.
 
Ha en underbar måndag och vecka!😄
 
/Matilda W
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0