Summer Days

Godmorgon gänget!<3 
 
Hur mår ni?
Vaknade tidigt imorse, tittade på klockan och såg att den bara var 7 så tänkte att jag skulle blunda i typ en halvtimme till och vaknade sedan igen vid 10, haha... Väldigt skönt dock! Igår var jag och päronen iväg och såg Mission Impossible 5 på bio som faktiskt visade sig vara väldigt bra, but then again så är det ju verkligen min typ av film när det händer saker precis hela tiden!😄
 
Just nu sitter jag ute på altanen i bikini och dricker mitt morgonkaffe och det tar faktiskt emot lite att åka tillbaka till stan för en veckas jobb. But one gotta do what one gotta do. Ska förmodligen träffa en vän för en kaffe i stan innan jag åker till jobbet iallafall, förhoppningsvis på en uteservering i solen!
 
Ha en bra måndag och njut av lite bilder från bästkusten,
Tills<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0