The Weekend

Hej på er fina ni!<3
 
Denna veckan har jag jobbat måndag-fredag och dessutom lagt upp ett träningsschema med ett pass per dag, so you can imagine att jag var trött på fredagskvällen. Slutade vid 19 så då slängde jag på mig lite smink och parfym och mötte upp Karin för en after work-drink på Lou Lou. Vi tog lite vitt vin samt en "veckans drink" som bestod av passionfruktsjuice, citron, is, mynta och lite alkohol såklart (😉) - så fruktansvärt god verkligen! Så himla mys att bara dra ut sådär direkt efter jobbet och fira in helgen!😄
Annars denna helgen har jag tränat, städat, pluggat till HP och vart i stan med fina Evelina. Hittade lite olika grejer, bland annat skal och plast till min nya bebis som jag bloggar ifrån nu - en vitguldig iPhone 6!
Skulle egentligen haft vilodag idag enligt mitt schema men när Eve frågade ifall jag skulle med på Box kunde jag verkligen inte säga nej så blev ett hårt pass idag och vila imorgon istället för milen!😄 Nu ska jag ta ut mina banan-scones ur ugnen. Hoppas ni får en mysig söndag.
 
/Puss Tilly
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0