midweek

Hej solstrålar!❤️
Först och främst måste jag säga att det är så jädra kul att så många av er fortfarande är kvar här trots att jag dragit ner på bloggandet rejält - superkul. Idag har jag hunnit med att göra ett 2 timmar långt prov i psychology vilket betyder att jag är klar med 8/10 prov av mock exams - yey go me!
 
Efter det har jag hunnit med ett rejält jobbigt pass på gymmet - så obeskrivligt härligt att vara tillbaka efter tre ofrivilliga vilodagar då plugg, plugg and guess what? PLUGG kommit emellan. Så körde 40 min cardio med intervaller och sedan ett magpass - much needed! Åkte sedan och köpte Coca-Cola samt isglass till min lillasyster som gått och blivit sjuk, stackarn! Nu sitter jag med en stor skål kvarg och ska slappa ett tag. Har även hunnit med att fixa biljetter till 100-dagarsfesten idag som håller hus på Park Lane nästa onsdag - beyond excited.
 
 
/PUSSS Matilda W
 
Fått lite frågor angående hatten - den är från H&M!!😃


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0