GOTT NYTT ÅR

... på er mina fina läsare!❤️
 
Eftersom det var festligheter igår till högsta grad kände jag tyvärr inte för att ta med mig kameran vilket var lite synd! I vilket fall började vi kvällen hos fina Hanna som gjort fördrinkar och tapas till middag. Sedan blev det ännu lite fler drinkar innan vi drog vidare på fest i Torslanda! Fick sedan skjuts hem på kvällen och sov ändå till halv tolv imorse så det var skönt - kan ni förstå det eller? JAG liksom hehe...😉 Nu tror jag att jag ska hoppa i ett varmt bubbelbad och sedan äta familjemiddag ikväll - det vankas kyckling och rotfrukter i ugn hos Warvne's ikväll! 
 
/Kisses M
 
Mina små änglar - Julia, Anna och Frida!❤️
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0