JANUARY 4th

Hejsan hoppsan bloggisen!❤️
 
Hur mår ni, alla fina? Jag är på superduper bra humör idag iallafall. Just skickat iväg ett stort arbete någonstans i världen där det ska rättas av en IB-examinator. Kan ni fatta att typ en random brud i Kina eller gammal snubbe i USA kommer rätta allt jag gör i skolan? Har liksom aldrig sett dessa personerna i ögonen ever - läskigt. Lite annat än hur man i svenska gymnasieskolan och fjäskar lite för ekonomiläraren man känt i 3 år någon vecka innan studenten så att han höjer detdär B:et till ett A!😉 På IB kör vi ord och inga visor, helt enkelt.
 
Nu har jag precis spenderat lite tid på nästa (hahaha I'm so sad) arbete men ska strax antingen bege mig ut på en promenix eller cykla ner till gymmet. Efter det åker hela familjen in till Avenyn för söndagsteater! Den du😉
 
Hoppas ni får en underbar dag!
/Tilly
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0