motivations

Zup Thursday!
 
Denna kyla och detta mörker förvandlar verkligen mig till en liten surpuppa. Tilly the devil, känner jag mest. Mörkt när man går hemifrån, mörkt när man kommer hem. MEN apparently, så går vi mot ljusare tider, we'll see about that. Kom precis in från höstrusket och är just nu i full färd med att kasta i mig lite energi, då jag strax ska ut igen då pappa ska hämta upp mig för en sväng på gymmet. Imorgon är det gym, fredag, kort dag i skolan samt lite festligheter på schemat. Men mer om det då!
 
/Kysss så länge, M
 
Came across these pictures the other day and immediately associated them with Summerburst.  Maybe I shall throw a pre-party here myself with drinks, loads of fruits, music and my lovely friends... Definitely will consider it!😉 Are you guys going?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0