Lou Lou

Godmorgon gĂ€nget!😄
Idag Ă€r jag pĂ„ sĂ„ fruktansvĂ€rt bra humör faktiskt - Ă€r ledig och solen ska vara framme större delen av dagen. Även om jag egentligen Ă€lskar att hitta pĂ„ saker och vara spontan hĂ€nder det sĂ€llan att man Ă€r sĂ„dĂ€r superspontan som jag var igĂ„r. SlĂ€ppte av min lillasyster hos en kompis pĂ„ kvĂ€llen och dĂ„ ringde Hanna och vi bestĂ€mde oss för att ta ett glas. Var i princip redo att Ă„ka direkt men kom pĂ„ att jag hade smutsigt hĂ„r, mysbyxor och UGGS pĂ„ mig, hehe... SĂ„ kastade mig hem och fixade mig pĂ„ 15 minuter och sedan möttes vi upp pĂ„ Lou Lou strax efter 23! Aldrig vart dĂ€r innan men satan (!!!) vad mysigt det var?! Perfekt nu pĂ„ sommaren med uteservering, mysig belysning osv. De hade dessutom jĂ€ttefina drinkar och gott vin. Dit kommer jag gĂ„ igen, fosho.
 
Ska dra mig upp ur sÀngen nu och göra frukost och koka kaffe, samt kolla lite Gossip Girl. Sedan blir det sol för hela slanten idag innan gym med Evelina ikvÀll.
 
/Puss Tilly
 
Snygga Hanna pÄ Lou Lou!<3


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0