Mornings

Godmorgon på er fina ni!<3
 
Igår tog jag bilen in till Göteborg för att jobba hela dagen då jag bytt ett pass men eftersom jag är ledig resten av veckan och hela min familj är här ute på Tjörn körde jag direkt ut hit igårkväll. Hade även med mig några slattar glass från jobbet så min familj var nöjda!😄 Det blev Sea Salted Caramel, Blueberry Cheesecake, Chocolate Chip Cookie Dough och Pannacotta.
 
Nu har jag precis vaknat, gjort kaffe och satt mig i uterummet för att läsa lite. Det öser ner regn just nu men det känns faktiskt helt OK - dels för att jag har givit upp svensk sommar men också för att det är rätt mysigt att det smattrar på taket hehe...
 
 
Ha en fin dag!
/M
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0