Stockholm, baby

Godmorgon på er finisar och glad fredag!<3
 
Igårkväll kom vi hem till Göteborg efter tre härliga dagar i huvudstaden. Stockholm har alltid och kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat och är definitivt en stad jag hade kunnat tänka mig att bo i framöver om jag inte bestämmer mig för att plugga utomlands. Vi hann med allt möjligt såsom shopping, Allsång på Skansen (där Zara Larsson uppträdde!!!), middagar, vin, träning, Drottninholms slott osv. Always a great time with the fam bam och såsom alltid får ni en bildbomb från resan!😄
 
Nu ska jag sola en del eftersom det ser ut att bli en jättefin dag och i eftermiddag blir det ett pass med Evelina på gymmet innan jag ska fixa mig iordning för kvällens festligheter.
 
Kyss M,
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0